Performance B20 block ITR cam ITR valvetrain ITR intake manifold (along with ITR fuel rail and FPR) ITR throttle body bored ITR 4-1 header APEXi N1 rear exhuast 2.2" custom exhaust piping Skimmed B16A head HKS superflow airfilter H22 injectors APEXi VAFC JUN ecu chip Split fire spark plug cable Pivot RAIZIN Voltage Stabilizer with Super Ground Putting it to ground Transmission Toda 4.1kg lightweight flywheel Spoon Heavy Duty Clutch Excedy clutch cover Stance KYB gas abs Hotbits lowered performance spring Bridgestone Potenza GIII BSA 15" rim Brakes Rear discbrakes set Sentra brake pump Interior Momo champion steering wheel Levin AE101 seats Pioneer DEH 1550 CD player JBL three way speakers Sony Xplod front speakers Autometer Cobalt Series A/F meter Exterior Up to date: JDM B13 skirts JDM N13 front bumper OEM HELLA fog lamp Custom 'GT Wing' ps: I wanted a JDM sleeper look : ) Chassis 1985 Nissan Sunny B130Y Chassis type B11 Original engine type : E13
บ้านเรามีทำแล้วนะ ฝาB16 ท่อนล่าง 18 ใน B11 อะ วิ่งประสบความสำเร็จเลยทีเดียว แต่เจ้าของแพ้ภัยตัวเอง.. พวกที่วิ่ง วิภารุ่นเก่าๆ คงจำกันๆได้อะ
B11 ก็ของ คม ไง แต่เป้น D15B น่ะ อิอิ คลอง 5 เสาร์หน้า นี่เห็นแน่ ๆ เครื่องตัวนี้ จูน ดีดี วิ่ง พีระ ขี้แตก B16 หนาว ๆ ร้อน ๆเลยน่ะ
ขอเอา Step ตรงรุ่นมาชนกะเจ้าบอยหน่อยครับ ขอบคุณบอยมากๆ Engine: -Holley 360 air cleaner -Z24 Nissan 2bbl truck carb. -custom ground 33M intake manifold -E15ET cylinder head (11:1 compression) -custom ground .414" lift cam -NGK plugs -S&S 4-1 header -custom ground pistons (valve recesses) -lightweight, single-grove crank pulley -custom polyurethane motor mount -all emissions equt. removed -100% HP increase over stock, whcich would bring it from 69 HP to 140 HP. This will translate into about 115 wHP. -the brand new 2.25" exhaust with a flowmaster-type muffler. Tranny: -5speed stock -B210 pressure plate with more clamping force than the E16 stock plate -Exedey clutch -The tranny mount is also polyurethane. Suspension: -'97 Altima rims with 195/50 ZR15 Yokohama tires and a set of KYB GR-2 struts and shocks. -I made that my first priority and was luckily able to pick up an ADDCO swaybar (originally sold from the NISMO catalog in the early 90s) from Mike Kamm. -the bar and the passenger-side end link (Energy Suspension links with poly bushings).