เข้าสู่ระบบหรือลงทะเบียน
ติดต่อลงโฆษณา
[email protected]
หรือโทร. 081-811-1138 หรืออ่านรายละเอียดเพิ่มเติม คลิกที่นี่
RacingWeb.NET | The Racing Cars Community on Web.
ฟอรั่ม
>
RacingWeb Community
>
Motorsport Forum
>
Drag Racing
>
NHRA 4-Cylinder Engines
>
ตอบกลับหัวข้อ
ชื่อ:
การตรวจสอบ:
กรุณาเปิดใช้งานจาวาสคริปต์เพื่อดำเนินการต่อ
กำลังโหลด...
ข้อความ:
<p>[QUOTE="Dr. Jeff Harper, post: 1021084, member: 22311"]I was at the NHRA Arizona nationals last week and took some photos that might be of interest to Thai racers. The NHRA has several classes for modified 4-cylinder classes. I took photos of nthese two engines. </p><p><br /></p><p>The first is a turbocharged 2600cc General Motors 4-cylinder "EcoTec" engine for the DD/AT class (restricted turbo size, cc-to-weight ratio limit, 1000 kilos, alcohol, etc.). Notice the 3 injectors per cylinder and the belt driven distributor instead of individual coils. This car ran a 7.69. on it's first run and blew the turbo on the second run.</p><p><br /></p><p>The second motor is a 3400cc N/A 4-cylinder Chevy with a billet cylinder head that runs on race gasoline in the K/A class. It weighs only 550 kilos and was the #1 qualifier with a 7.85 second run. Amazing. </p><p><br /></p><p>Both of these cars utilize an automatic transmission.[/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Dr. Jeff Harper, post: 1021084, member: 22311"]I was at the NHRA Arizona nationals last week and took some photos that might be of interest to Thai racers. The NHRA has several classes for modified 4-cylinder classes. I took photos of nthese two engines. The first is a turbocharged 2600cc General Motors 4-cylinder "EcoTec" engine for the DD/AT class (restricted turbo size, cc-to-weight ratio limit, 1000 kilos, alcohol, etc.). Notice the 3 injectors per cylinder and the belt driven distributor instead of individual coils. This car ran a 7.69. on it's first run and blew the turbo on the second run. The second motor is a 3400cc N/A 4-cylinder Chevy with a billet cylinder head that runs on race gasoline in the K/A class. It weighs only 550 kilos and was the #1 qualifier with a 7.85 second run. Amazing. Both of these cars utilize an automatic transmission.[/QUOTE]
เข้าสู่ระบบด้วย Facebook
เข้าสู่ระบบด้วย Twitter
เข้าสู่ระบบด้วย Google
ชื่อผู้ใช้งานหรือที่อยู่อีเมล์ของคุณ:
คุณมีบัญชีผู้ใช้หรือไม่?
ไม่มี, สร้างบัญชีผู้ใช้ตอนนี้
มี, รหัสผ่านของฉันคือ:
ลืมรหัสผ่านของคุณ?
อยู่ในระบบตลอดเวลา
RacingWeb.NET | The Racing Cars Community on Web.
ฟอรั่ม
>
RacingWeb Community
>
Motorsport Forum
>
Drag Racing
>
NHRA 4-Cylinder Engines
>
X
หน้าแรก
หน้าแรก
Quick Links
โพสต์ล่าสุด
กิจกรรมล่าสุด
ผู้เขียน
ฟอรั่ม
ฟอรั่ม
Quick Links
ค้นหาฟอรั่ม
โพสต์ล่าสุด
ประกาศซื้อขาย
ประกาศซื้อขาย
Quick Links
ค้นหาประกาศซื้อขาย
กิจกรรมล่าสุด
ผู้ค้าขายคะแนนสูงสุด
สื่อ/วิดีโอ
สื่อ/วิดีโอ
Quick Links
Search Media
New Media
สมาชิก
สมาชิก
Quick Links
สมาชิกที่โดดเด่น
สมาชิกที่ลงทะเบียน
ผู้ใช้งานในขณะนี้
กิจกรรมล่าสุด
โพสต์ข้อมูลส่วนตัวใหม่
เมนู
ค้นหาเฉพาะชื่อ
โพสต์โดยสมาชิก:
แยกชื่อด้วยเครื่องหมายจุลภาค
ใหม่กว่า:
ค้นหาเฉพาะหัวข้อนี้
ค้นหาเฉพาะฟอรั่มนี้
แสดงผลเป็นหัวข้อ
การค้นหาที่มีประโยชน์
โพสต์ล่าสุด
เพิ่มเติม...