ทางเลือก สำหรับคนชอบ MR2 N/A

การสนทนาใน 'MR2 Club' เริ่มโดย pookpui, 30 ธันวาคม 2011

< Previous Thread | Next Thread >
  1. pookpui

    pookpui Active Member Moderator

    1,304
    6
    38
  2. pookpui

    pookpui Active Member Moderator

    1,304
    6
    38
    Specs:

    1MZ-FE from 1998 Camry
    Fidanza flywheel
    Spec 5 puck clutch
    317cc injectors
    Walbro fuel pump
    TRD supercharger, 8psi pulley
    2.5" exhaust to large 3" genie muffler
    Megasquirt MS2 engine management
    Poly engine mounts
    PVC cold air induction piping
    Speedflow fuel fittings, Returnless setup

    E153 gearbox, E53 final drive 3.64:1
    Standard LSD
    Lexus 315mm rotors
    Nissan 4 pot calipers
    Enkei NT03 17x8 front 17x9 rear
    Whiteline adjustable swaybars
    Damper adjustable shocks (koni or bilstein, cant remember)
    Braided brake lines

    Momo steering wheel
    shortened shifter
    new leather boot
    260km/h cluster, chrome rings
    s2000 engine start
    remote central locking
    MR2 stainless door sills
    Gen 3 tail lights, same key for all locks.

    Car was resprayed in the original colour a few years back and is in very good condition, it is garaged 52 weeks of the year and as such has no rust. The only issue with the car is that a very small section of the front bar on the drivers the paint has a couple of cracks in it i'd say from something bumping into it a some stage but it has never bothered me so I haven't done anything about it since i've owned it.

    The car has cold air induction through the passenger side vent, Head unit is not included due to it being a gift. Comes with a laptop and cable for modifying the ECU (not that i've ever used it) and a heap of paperwork / reciepts from work done over the years.

    Power Output is 274hp at the wheels @ 8psi
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. ทำไมหนาวอ่ะ

    เปิดแอร์แรงไปเหรอ?
     
  4. JiMmY_DioZ

    JiMmY_DioZ Member Member

    218
    2
    18
    มันมี step โหดกว่านี้อีกเยอะเลยนะโจ้

    1mz 3vz เมืองนอกลงกันเยอะแล้ว
    ตอนแรกสนใจ 1mz ว่าจะลงในอีกคันเหมือนกัน แต่เสื้อสูบเป็นอลูมิเนียม คงต่อยอดโมหรือเซ็ทโบยากเกิน
    3vz. น่าสนใจกว่า เกียร์ tiptronic ทำ paddle shift ได้ด้วย แต่ของหายาก service ยาก
    โดรจิ๊บเชียร์ให้ลง direct coil สุดๆ แต่ก็โมยากอีก กล่องแพงด้วย ไปๆมาๆ non air ดีสุดมั๊ง 555:):)
    ตอนนี้เครื่องถูกดีด้วย
    ไม่รู้เอาไงกะชีวิตดี

    เมืองนอกสุดยอดกว่าเราเยอะคับ เคยเจอตัวแข่ง JGTC วาง 1uz v8 ด้วย ตัดท้ายยืดรถกันเลยทีเดียว โหดมาก
     
  5. pookpui

    pookpui Active Member Moderator

    1,304
    6
    38
    นั่นดิีพี่ แต่ผมยังศรัทธาเครื่องตัวเองในรถ ณ ตอนนี้ 55555
     
  6. TG Rover

    TG Rover New Member Moderator

    936
    2
    0
    ว้าย แอร์โพล์
     
  7. pookpui

    pookpui Active Member Moderator

    1,304
    6
    38
    เก็บเงินไว้ดีกว่า ดีไม่ดี วางเครื่องใหม่มา ได้เครื่องสภาพห่วยกว่าเดิม ปวดหัวตาย 5555555
     


    อี๊......... air flow

    เอาด้วย 555
     
< Previous Thread | Next Thread >

แบ่งปันหน้านี้